Ultimele articole

Comentarii recente

Categorii Google

Categorii

Validari


« | Pagina principala | »

Scrisoare deschisa catre mamele angajatilor CZone

Scris de Alex Sima | 12, 09, 2008

***** Am net de la CZone de ceva vreme. Cam ciudatel (cu un programel CZone in tray fara de care nu ai net), cam cu fite (iti incarca la startup o pagina in internet explorer cu publicitate), dar daca e sa adun si sa fac totalul, cel mai bun net pe care l-am avut in Bucuresti. Si am avut o droaie.

***** Buba e ca atunci cand m-am intros de la Costinesti, era picat. Si a ramas asa vreo 2 zile, pana cand am trecut de faza “las’ ca trece de la sine” si am pus mana pe telefon.

***** Tzaar, Tzaaar.
***** – Pentru suport tehnic apasati tasta 1. Pentru blabla, apasati blabla.
***** Apas 1.
***** – Alo?
***** – Alo?
***** – Am o problema cu internetul, in sensul ca nu functioneaza.
***** – Adresa?
***** I-o dau (Adresa).
***** – Ah, pai da, sa vedeti, avem o problema cu serverul din zona, nu mai primeste curent si trebuie sa vina cineva de la Electrica sa remedieze problema. Nu mai dureaza mult.

***** A meritat sa mai astept inca jumatate de zi gandindu-ma ca cei de la Czone au sunat la Electrica cum sun si eu la ei. Ca niste simpli clienti nesatisfacuti.

***** Acum 3, 4 zile, patesc iar buba. 80% dintre siteuri nu se incarcau, messengerul mergea dar nu putem transfera fisiere, mailuri nu puteam trimite, odc ioc. Ce mai, o varza totala. Asta atunci cand mergea, adica 20 de minute din 3 ore.

***** Sun iar:
***** – Pentru suport tehnic apasati tasta 1. Pentru blabla, apasati blabla.
***** Apas 1.
***** – Am sunat acum cateva zile, aveam o problema cu internetul. Intre timp s-a rezolvat, dar acum iar nu mai merge.
***** – Adresa?
***** I-o dau. (Tot adresa).
***** – La mine arata ca totul merge bine.
***** – La mine nici macar programelul CZone pentru net nu merge bine.
***** – Ce scrie?
***** – Gateway: Bad destination. DNS: Bad destination.
***** – Dati un ping la server.
***** – Am dat. Merge sa dau ping la orice si imi raspunde.
***** – Nu stiu ce sa va zic, tremeteti un mail la suport tehnic.
***** – (In gand: Duduie, unde sa tremet? Da la matale unde am sunat? La suicide hotline?) Stiti, nu am internet…
***** – Folositi va rog casuta de mail de la CZone.
***** – Ahhh, NU am internet. Si nici casuta de mail de la CZone nu o folosesc.
***** – Pai mai asteptati atunci. Nu stiu ce sa va spun.

***** Inchid. Intre timp aflu ca o posibila explicatie e ca ei sa fi incurcat setarile la server atunci cand au avut probleme. Ii sun din nou sa le zic.

***** – Pentru suport tehnic apasati tasta 1. Pentru blabla, apasati blabla.
***** Apas 1.
***** – Alo?
***** – Alo?
***** – Am vorbit mai devreme cu colega dumneavoastra. (Ii spun ce si cum).
***** – Sa va fac legatura cu ea sau va ajut eu?
***** – NU! Adica, nu, nu e nevoie, multumesc. Vorbesc cu dumneavoastra. (Slava domnului).
***** – Ati incercat sa vedeti setarile browserului?
***** – Pai, nu. Ca n-am umblat la ele. Pur si simplu am dat drumul la pc si internet din pod.
***** – Deschideti internet explorer, duceti-va la setari…
***** – Dar eu nu folosesc IE, ci Firefox.
***** – Nu conteaza. Duceti-va si dati la setari si debifati Automatically Detect Settings. Etc. etc. etc.
***** – Sa inteleg ca puteti modifica setarile browserului meu, ca eu n-am schimbat nimic?…
***** – N-am zis ca ati schimbat dumneavoastra. Incercati acum.
***** Modific ce a zis duduia numarul 2, incerc si surpriza. Merge netul. In continuare, in programelul CZone, imi arata Bad Destination la Gateway si DNS. Incerc sa dau un mail cu Firefox, sau sa deschid o adresa cu Opera. Nema net.
***** – Mda, merge. Dar numai in Internet Explorer. In celelalte browsere nu merge.
***** – Asta e de la dumneavoastra. Va mai ajut cu ceva?

***** Poti sa mai zici ceva in situatii din astea? Sau sa ramai ca fulgerat si sa te gandesti bine de tot la serviciile oferite de unii oameni, in Romania sau aiurea (nici nu ma apuc sa intru acum in problemele pe care mi le fac cei din SUA cu hostingul), pentru care platesti lunar o anumita suma. Si iei de bun faptul ca ar trebui sa primesti in schimb macar o mica doza de profesionalism si respect. Sau macar ce scrie in contractul cu partea respectiva. Aiurea… bataie de joc. Iti tocesti nervii si iti vine sa-i tremeti undeva. Pe urma te gandesti ca si mamele lor au o varsta si ti se face mila. Dar apoi iti aduci aminte ca nu stii daca o sa reusesti sa postezi insemnarea asta in scurta fereastra in care ai net, iti aduci aminte ca nu te intereseaza reclama afisata de GSP de fiecare data cand deschizi calculatorul, iti aduci aminte ca ti-au modificat setarile fara sa iti ceara acordul. Si ii trimiti.

***** – Mamele lu’ domnii si doamnele de la CZone? Atentie mare, ca va vine un colet.

* A se simti pentru livrare doar mamele angajatilor neprofesionisti si habarnisti.
* Oare asta este un post datorat frustrarii? Sau doar s-a umplut paharul?

renne

Subiecte: Analfabeti, Execrabil, Firme, Ganduri, Personal | 53 Comentarii »

53 Raspunsuri la “Scrisoare deschisa catre mamele angajatilor CZone”

  1. Spadez Says:
    12, 09, 2008 la 8:40 pm

    nu vreau sa intorc cutitul in rana insa si mie mi s-a intamplat acum 2 zile sa-mi cada netul. eu sunt la o retea de cartier asa ca nu stiu ce net primesc ( evolva sau rds, pare-mi-se ) insa nu am avut probleme cu viteza sau asa ceva, si culmea, e primul pe care il am. si dupa cum spuneam, imi arata ” Cable Unplugged ” si am sunat, am dat adresa si in 10 minute erau ” baetii ” la usa mea, au verificat nu stiu ce prin Pc , dupa care au revenit peste inca 10 minute si mi-au spus ca era de la un router care nu primea curent ( ceva de genul, parca ). apoi, totul a revenit la normal. nu stiu cat platesti tu, insa eu sunt foarte multumit de serviciile pe care le primesc mai ales ca – in viziunea mea – platesc destul de putin ( 9 euro )

  2. Denisse Says:
    12, 09, 2008 la 8:47 pm

    hehe!! probabil ca nu stii ce patesc userii de la hertza=)) … esti norocos ca esti in czone. ramai la ei.. esti bine acolo!

  3. Zoom Says:
    12, 09, 2008 la 8:59 pm

    @ Spadez: eu cam 15E/luna. Si eu eram foarte multumit pana acum. 😀

    @ Denisse: Ce patesc?

  4. X™ Says:
    02, 10, 2008 la 3:09 pm

    Eu mai am un pic si cedez psihic cu kktul de aplicatie. Iconita de la network imi arata ca sunt conectat iar “aplicatia” zice ca nu. In seara asta o sa am program de “nervi” cand voi suna la handicapatii astia care se numesc “suport”. Acu’ vreo 2 sapt mi-au spus sa-mi dezinstalez niste aplicatii ca sa-mi mearga net-ul. Aplicatii care, by the way, erau vitale pt jobul meu. Plus ca mie imi merge doar aplicatia beta.

  5. Zoom Says:
    17, 10, 2008 la 5:17 pm

    Vestile bune: Se pare ca in urma plangerilor (si a faptului ca prostia de program nu merge in Vista), au de gand sa scoata o varianta noua.

    Vestile proaste: Noi suntem cobaii lor pana il termina.

  6. Doina Says:
    04, 11, 2008 la 12:59 pm

    In primul rand: =)) pentru felul in care te-ai expimat. In al doilea rand ~x( !!! Pentru ca mi s-a acrit de Czone! Ma “seaca” ideea de programel si autentificare. L-am scos de la startup pentru ca erau deja prea multe SI PANA SE DESCHIDEA SI IE. CU RECLAMELE LOR DE PE SITE, ma umpleam de spume(nota: fereastra cu situl lor se deschide cu IE si dureaza o vesnicie,cam cat dureaza sa se deschida FireFox pe care am mii de suplimente instalate,teme si alte nebunii;desi pe IE nu am nimic in plus). As trece peste astea daca as fi multumita de conexiune DAR NU SUNT! (Mama are un ISP de care nici n-am auzit si se misca de nu stii de capu’ tau,zici ca-i Flash! Daca tragi ceva de pe DC++ sub 5mb/s nu stie sa traga.)Singura chestie pe care o apreciez la ei e faptul ca nu prea se intampla se pice netul ,pica rar si doar pt cateva secunde,deasemenea atunci cand e o problema serioasa(f rar) si “moare” de tot ,dupa ce sun la ei, se rezolva instant. Dar totusi….CUM FAC SA NU-MI MAI INTRE PE SITUL LOR LA STARTUP???? ~X(

  7. Zoom Says:
    04, 11, 2008 la 7:43 pm

    Nu poti, desi m-am gandit ca o solutie ar fi sa te duci sa faci plangere la OPC. Si nu glumesc. 🙂

    Pe mine nu ma deranjeaza enorm (ci doar suficient) la startup, dar prin faptul ca imi deschide sute de feretre cu erori cat timp e pornit… Am zis ca fac un print screen si ca ma duc la ei sa le arat ce minunatie au facut, dar daca am vazut ca lucreaza la o varianta noua de programel, am zis sa astept pana ma conving ca si ea e “varza”. Am timp pe urma.

    Problema cea mai mare in Romania este ca desi in crestere, accesul populatiei la Internet si rata sa de folosire sunt destul de scazute. Iar serviciile legate de online reflecta starea de fapt, de la un simplu abonament de internet si pana la solutiile de hosting. Toate sunt vai de mama lor. Vestea buna e ca ar trebui sa ne bucuram (macar) ca exista o permisivitate sporita de file-sharing care in alte tari e aproape inexistenta. Dar in alte tari oamenii isi pot permite sa inchirieze un film, sa cumpere un joc…

  8. Body Says:
    31, 12, 2008 la 4:45 pm

    exista si alte optiuni…
    airbites,mitnet,njoy…

    eu personal am de la airbites…si sunt foarte multumit de serviciile lor…singura problema care am avut-o…a fost ca am avut firu` de la net taiat…nu stiam exact care e problema si nu mi-a mers netu cam 15 zile din Ianuarie…in rest ,no problem…,netu merge bine…ce sa zic…raportu` calitate pretz e foarte bun….

  9. Cosmi Says:
    10, 02, 2009 la 6:24 pm

    Stati linistiti ca eu am tras cu acesti nenorociti, dar am reusit sa reziliez contractul.

  10. Geographu Says:
    19, 02, 2009 la 10:39 pm

    Hmmz..nasol pentru voi cu astfel de provideri..eu sunt din CT si pana acum 2 ani…sa zicem ca am avut si eu peripetii cu banda..daca acum 5-6 ani trageam cu 2-10kb/s legat fiind la o retea de cartier cu internet furnizat de la RDS..dupa care a venit eliberarea: singur, stapan pe modem ..de unde si viteze de peste 30kb/s…iar de 2 ani incoace am fibra optica de la RDS si in sfarsit pot spune ca pentru 35 RON/luna primesc servicii de calitate demne de mileniul 3..nici nu mai concep download extern sub 300kb/s, metropolitan stim cu totii cat prinde…citind la ce ati scris voi mai sus..mi se pare ciudat ca in 2009 inca sa mai intampini astfel de probleme de banda, avand in vedere progresele tehnologice inregistrate (fibra optica)!

  11. eu Says:
    20, 02, 2009 la 5:25 pm

    raspuns la scrisoarea deschisa:

    daca e o problema e o problema, in cazul tau daca e problema cu electrica asta e sau mai gasesti un gheorghe care iti taie curentu la 15 blocuri – mai sunt si handibell de astia- , sau de multe ori asociatia de locatari nu isi plateste curentu, plus ca firma de net nu are ce sa iti faca, daca iti merge pe IE si nu merge pe firefox sau opera sau safari sau messu sau dc++ sau hi5, sau skype … ma rog ai prins ideea.

    nu vrei program ia-ti business, vrei PPPOe ? sti ce e aia ? sti cine e cel mai mare furnizor de servicii de net prin PPPoE ? RDS. sti cat de usor se pot fura parolele ?

    sau vrei autentificare pe baza de MAC ? :)))

    de ce program ? simplu. securitate, evidenta datelor de conectare, identificarea problemelor prin verificarea log-urilor, permite un troubleshooting mai simplu.

    CZONE face programul ?
    NU. O firma de software

    Eu raman perplex cand oameni ca voi tac cand totul e ok intr-o zona si crede-ma ca se monitorizeaza care zone sunt ok si care nu, ca apoi cand pica sariti ca arsii ca nu merge de 1 luna cand defapt e o problema tehnica ca oricare alta.

    odata cu trecerea pe FTTB -Fiber To The Building- probleme de genu ploua si pica netu nu vor mai fi atat de dese sau chiar deloc.

  12. CoRe Says:
    20, 02, 2009 la 7:45 pm

    Daca te deranjeaza asa de mult nu inteleg de ce nu schimbi IPS-ul.

  13. Zoom Says:
    20, 02, 2009 la 7:57 pm

    @ Core: C-Zone e al doilea ISP pe care l-am avut in zona. Pana acum, serviciile sunt superioare celor dinainte, dar asta nu inseamna ca nu au carentele despre care am scris. As prefera sa nu le mai aiba.

    @ EU:
    1. Stiu ca nu au ce sa faca atunci cand sunt pene de curent. Dar asta nu inseamna ca nu am voie sa fac haz de necaz, nu?
    2. In mod normal, ca si acum, imi merge orice browser si orice program care necesita internet. Atunci s-a intamplat ce am scris mai sus. Nici azi nu stiu care a fost cauza, dar sunt convins ca nu de la mine a fost problema.
    3. Nu vreau PPPOE ca sa am o optime din banda de acum, multumesc frumos. Nu ma deranjeaza autentificarea dupa MAC.
    4. Nu ma deranjeaza programul in sine, ci faptul ca nu functioneaza cum trebuie si ca imi face spam la start-up si de fiecare data cand e vreo eroare in retea. E o diferenta, zic eu.
    5. Daca C-Zone a externalizat crearea programelului, nu e treaba mea. Sa faca bine sa se asigure ca acesta merge.
    6. Cum adica tac cand totul e ok? Ce ar trebui sa fac? Sa trimit flori? E un serviciu pentru care platesc, nu e pomana. Ma astept sa functioneze dupa cum scrie in contract.

    7. Acum ninge si aproape toata ziua n-am avut net 🙂

  14. ioio Says:
    20, 02, 2009 la 9:01 pm

    cum dracu imi setez routerul wifi ca sa am net prin el?
    si ce inseamna ca imi expira abonamentul la 28 februarie?

  15. yoshi Says:
    20, 02, 2009 la 9:16 pm

    Inseamna ca e cam tarziu sa iti setezi routeru.

  16. Zoom Says:
    20, 02, 2009 la 9:18 pm

    @ Ioio: 1. Vezi ca e un comentariu aici in legatura cu problema routerului:
    http://life.hotnews.ro/stiri-birou-5433644-rdsrcs-preia-definitiv-zone.htm

    2. Inseamna ca nu o sa mai ai net daca nu iti refaci abonamentul.

  17. dragos Says:
    26, 02, 2009 la 11:33 pm

    Sa incheiat tranzactia care in urma cu 2 ani a fost facuta ! Acum conducerea a incasat ultima transa de bani .
    Asa ca haosul va incepe …
    Dirctorul de la c-zone Plesa Niculae , a incasat ultima transa de bani si a cedat firma pe care deja o vinduse ,in urma cu 2 ani si ceva ! Iar o mare parte din angajatii au fost da-ti afara ,iar cei mai norocosi au ramas la rds!
    ACUM VA DISPARE SI http://torrents.czone.ro/signup.php pe care rds nu il agreaza! ce va urma ?

  18. Damn! Says:
    07, 03, 2009 la 10:06 am

    Czone e de cacat si sa stiti ca imi face placere sa folosesc cuvinte de aceste gen in cazul CZONE!!

    1. Suport tehnic = ZERO – pina acum niciodata nu a fost vina lor; odata a fost o baba care a stricat nu stiu ce router; odata a fost Electrica; odata a fost calculatorul meu (cea ce nu este adevarat!!!);

    2. Sint EXTREM DE NEPOLITICOSI si FOARTE TUPEISTI SI NESIMTITI si foarte foarte rar te suna sau iti raspund la mail-uri. De fapt, in cazul meu au raspuns in scris doar in urma unei plangeri la ANRCTI :))) – si ca sa vezi, au raspuns unui mail de-al meu dupa aprox. 26 de zile de cind fusese trimis!!!! Bineinteles, fortati de ANRCTI care cica a vrut sa ii puna la punct..bineinteles ca si cei de la ANRCTI sint niste mari bulangii carora le convine in genere sa ia bani pe nimic. Mai pe scurt sint atit de impartiali incit vina se imparte in mod egal intre client si furnizor :)))

    3. Nu anunta lucrarile pe care le fac in avans desi asa ar fi normal daca tot mi se dechide mie si inca la xxx pers. Internet Explorer cu site-ul lor..

    – De ex. acum fac lucrari de modif. a retelei..cablurile nu vor mai atirna pe exteriorul blocurilor ci vor fi bagate in bloc. Ghiciti ce inseamna asta? Exact ce banuiam inainte sa inceapa ei…Net PICAT mai TOATA ZIUA :))) In plus, nu au anuntat si ei chestia asta macar pe site-ul ala al lor de 2 bani..unde se mai uita niste fraieri ca mine (din intimplare doar)..Dar mai important, nu isi programeaza lucrarile asa cum ar face-o o firma serioasa, adica 3 ore pe zi intr-o zona, 3 in alta etc. Nu frate aproape toata ziua si inca nush cite alte zile intr-o singura zona pentru ca eu inseamna ca eu nu mai beneficiez de nimic….

    Am o mie de alte istorioare care mai de care mai tampita referitoare la aceasta firma, directorii ei de cacat si angajatii ei de cacat care ii copiaza….

    Mai jos aveti un exemplu interesant ref. la ce spuneam mai sus:

    mail trimis de mine pe data de 04-01-2009:
    ——————————————————-
    —–Original Message—–
    From: Lucian T. Pascu [mailto:EU@gmail.com]
    Sent: Sunday, January 04, 2009 10:39 PM
    To: support@infogate.ro; plati@infogate.ro; office@infogate.ro;
    relatii_cu_publicul@anrcti.ro
    Subject: Revenire ->> [Fwd: Dovada plata 2 Ab. Internet Multi Junior luna
    Decembrie, 2008]

    Buna seara.

    Asa cum v-am anuntat anterior, pe data de 29.12.2008, ora 18:45, aplicatia
    Czone afisa eronat nr. de zile ramase pina la expirarea abonamentului.
    In
    acest moment, pe PC-urile mele aplicatiile afiseaza 1 zi ramasa pina la
    expirarea abonamentelor. Mentionez din nou ca am 2 abonamente Internet
    facute cu firma Dumneavoastra si ca am achitat la timp plata abonamentelor.
    Am anexat din nou dovada platii asa cum am facut aproape in fiecare luna din
    2007 pina la data curenta. Gasiti anexate si capturi de ecran cu erorile de
    care am vorbit in mesajul trecut. In caz ca nu il mai gasiti, l-am anexat si
    pe acesta pentru mai multa siguranta.

    Pentru mai mult siguranta acest mesaj va ajunge si la ANRC unde am facut
    deja si o reclamatie. Poate in acest mod, Directorul Comercial din zona
    Rahova – sect. 5 – (pe care il consider in mod clar singurul vinovat) se va
    deranja sa ma deranjeze cu un apel telefonic, sa transmita scuze in scris si
    *sa rezolve problema*. Din 2007 si pina in acest moment nu am fost contactat
    decit o singura data de cineva de la Dep. Tehnic dar bineinteles, ca de
    obicei firma are dreptate si abonatul inghite iar explicatiile jenante (gen
    bunica lui X din blocul Y a scos router-ul din
    priza) din partea Dep. Dvs. de suport clienti curg..

    —————–
    Raspuns primit dupa 20 si ceva de zile din partea unui destept de director de la CZONE pe numele lui CATALIN NEGRU (negru de la cacat banuiesc)…
    ——————

    catalin.negru
    to EU@gmail.com
    date Fri, Jan 30, 2009 at 12:30 PM
    subject RE: Revenire ->> [Fwd: Dovada plata 2 Ab. Internet Multi Junior luna Decembrie, 2008]
    mailed-by infogate.ro

    hide details Jan 30

    Reply

    Buna ziua,

    Comform informatiilor primite de la colegele mele de la procesare
    dumneavoastra figurati cu luna Februarie la plata.

    Va multumim ca ati ales Czone, cea mai mare retea de FUN si INTERNET din
    Romania.
    Va multumim ca ati ales Czone, cea mai mare retea de FUN si INTERNET din
    Romania.
    ——————

    Daca cineva imi poate explica si mie ce a vrut sa spuna omul dupa 20 de zile si asta tinind cont de ce scriam eu in mesajul meu, ii dau 10 lazi de bere si vorbesc al naibii de serios.

    ——————-
    azi, 07-03-2009 urmeaza sa fac o alta plangere la ANRCTI si o sa am grija sa ii fut un pic si pe aia in asa fel incit sa imi vina cu concluzii clare gen amenzi la adresa CZONE…sint EXASPERAT de PROSTIE!!!

    CONCLUZIA – SINT EXASPERAT DE PERSONALUL INCAPABIL DIN ACEASTA FIRMA SI IN SPECIAL DE PROSTIA DE CARE DAU DOVADA TOTI DIRECTORASII EI PENTRU CA PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE SI ASTA E O REGULA CU APLICABILITATE LA SCARA MARE!!!!!!!!!! CZONE, SINTETI DE TOT CACATUL!!!

    P.S – Numai daca facem front comun, putem rezolva ceva..ce inseamna 2-3 plangeri la ANRCTI si OPC fata de zecile care ar putea curge??? ganditi-va un pic oameni buni pentru ca eu din tot ce am citit pe netul asta am ramas cu impresia ca noi ne vaitam mai mult decit facem. eu unul nu mai fac prostia asta de ceva vreme. de ceva vreme fac doar plangeri, presiuni si insistente – asta mi-e motto-ul!

  19. Damn! Says:
    07, 03, 2009 la 10:25 am

    aa..si ca sa nu vina vreun destept si sa intrebe de ce nu schimb ISP-ul, ei bine raspund in avans..

    PENTRU CA NU VREAU SI PENTRU CA EU CONSIDER CA NISTE PALME TREBUIESC RETURNATE..AICI E VORBA DE EDUCATIA PE CARE NOI CLIENTII AR TREBUI SA LE-O FACEM LOR, FURNIZORILOR.

  20. andi Says:
    30, 04, 2009 la 11:55 am

    czone…. un c…t !
    eu le-am platit prin internet in avans si nu ma regasesc in baza lor de date ca am platit, adica nu mi-au prelungit perioada de abonament platit.
    si inca ceva, la stia nu poti sa suni nciodata la nici un nr de telefon pt. ca nu iti raspunde nimeni

Comentarii

căutare personalizată