« Roubini: “Justitiarii” finantelor vor ataca dolarul in 3 ani | Main | Landis rupe tacerea: “M-am dopat, dar a facut-o si Armstrong!” »
O jumatate de sticla de vin pe zi ne face mai sanatosi
By Ioana Constantin | May 20, 2010
Persoanele care beau jumatate de sticla de vin pe zi sunt mai sanatoase decat nonalcoolicii sau persoanele care consuma alcool in exces, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii francezi.
Subiecte: extern, revista presei, stiri | Comments Off on O jumatate de sticla de vin pe zi ne face mai sanatosi
Comments are closed.
![Validate my RSS feed [Valid RSS]](/pictures/valid-rss.png)